Orkar inte!!

Jag hade jätte svårt att somna å komma till ro i natt... Jag låg å vred å vände på mig tills kl va 2 å jag tror att jag somnade då.. Men är inte helt säker på de.. Men när jag väl vaknade till å tittade upp så va kl 4.15 å sen så kunde jag inte somna om mer...
Så jag låg å läste olika forum å hade läst alla bloggar kvällen innan så de va inge nytt som hade skrivits ändå...

Ligger jag här i sängen å pillar på min nya mobil å på datan å vet inte vad jag ska göra...
Känner mig väldigt borta i huvudet... Jag önskar att jag skulle kunna få sova en hel natt utan avbrott. Med eller utan bebis.. Men jag känner att jag behöver få energi till å orka med en förlossning..
De tror jag inte att jag gör för jag orkar knappt ta hand om mig själv när man e så här trött...

Har ingen lust att ens äta frukost men gör jag inte de så orkar jag inte åka till läkarn heller så då kommer jag bara å må ännu sämre...

Efter jag har varit vid läkarn så ska jag träffa upp en vännina i Fridhemsplan å ta en lunch/fika. Gå å kolla lite lär de nog oxå bli...

Oliver när vi väntar på Tuben (tunnelbanan) igår när vi va på väg hem ifrån Vällingby!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0