Underlig dag!!!

Vi åkte över till mamma å pappa å fikade med dom å halv ssyrran Jenny va där oxå.
Hon hade sovit där i natt då hennes kille hade fest igår då han fyllde 25.. Hon va sjuk så hon orkade inte va med...

Mamma undrade om jag kunde gå ut med hunden för han behövde kissa själv klart kunde jag göra de...
Gick ut med han å sen så kändes de som om att jag skulle kissa på mig.. Så jag gick å tänkte att nu går vattnet tills de att jag klev in genom dörren å tog av grisen sitt koppel...
Pappa skulle köra hem syrran så han tog mig å Oliver på vägen oxå...

Så när vi kom hem så började jag med maten de blev korvstroganoff å ris.
När vi hade ätit klart så spelade Oliver en stund sen så fick han bada för sen va de dags för sängen..
Ska se om jag kan lämna han på dagis i morgon efter denna vecka som han har varit hemma...

Har bäddat rent i hela sängen usch de va ju skit jobbigt.. Orkade knappt bära in sängkläderna till badrummet å lägga de i maskin så jag kan tvätta de i morgon...

Jag har tagit några nya kort på magen idag.. Oj jag tycker jag e stor å känner mig så otymplig.

V35+5 V35+5.
Vecka 35+5 idag.

Oj va tiden går fort nu men jag känner att den går sakta...
Känns som en evighet kvar tills de e dags för den lill* att titta ut.

Nej nu ska jag se lite på tv. De e ju Rizzoli & Isles på kanal 9 å sen e de Csi...

Nej god natt gott folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0