Varför varför??

Usch jag hatar av att inte kunna sova på nätterna... Jag känner mig som en Zombie på dagarna.
Jag önskar över allt annat att jag kan få sova en hel natt så jag kan få lite krafter så man orkar med en förlossning när de e dags å de e ju inte så länge kvar nu.

Igår när jag pratade med läkarna så sa dom till mig att jag skulle äta en annan värktablett å de verkar som om att jag inte tål den tabletten då jag mår skit dåligt idag. Skakig i hela kroppen yrsel svartnar för ögonen.
Undra om jag ska ringa tillbaka till förlossningen å fråga dom vad jag ska göra eller om jag ska skita i å ta dom tabletterna...???

Jag började min dag med att äta frukost å sen så tog Oliver sig ett bad å jag tog mig ett bad efter han. Men de skulle jag verkligen inte ha gjort då jag blev så dålig så jag började kräkas å ringde nu till förlossningen å jag ska komma in för de kan va så att jag inte klarar av värktabletterna jag har blivit ordinerad.

Ska klä på oss kläder här å sen så ska vi bege oss till förlossningen å se vad dom säger...

Hör av mig senare om hur allt har gått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0