Vilken dag!!

Vi åt frukost å sen så fixade vi oss i ordning för vi skulle till Huddinge på kalas.

Res vägen dit gick bra fram tills vi hade gått av tunnelbanan å skulle gå till pendeltåget så började Oliver som vanligt att bråka å tjafsa.. Han skulle gå själv å massa annat.
Så vi missade pendeltåget som vi skulle ha åkt med å hoppades på att vi kom med de som gick efter å de gjorde vi så klart efter många om å men.
När vi hade kommit halv vägs till pendeln så sa Oliver till mig, mamma jag vill ge dig en kram å säga förlåt. Då  böjde jag mig ner så gott jag kunde.

När vi väl kommer på pendel så har Oliver lugnat ner sig en hel del. Men bråka med han eller låta han va när vi gick gjorde inte saken bättre åt nått av hållen.
Men de gick bra tillslut.

När vi väl kom fram till familjen Linden/petersson så började barnen å leka en stund med jag å K pratade medan hon fixade ordning fikat. De vart glass med massa olika smaker på strössel samt choklad å kola sås som man fick välja på samt bulle å 3 olika sorters kakor. Vi hade de väldigt trevligt förutom att barnen bråkade så de vart en hel del gråt å slag. Men de gick bra efter många om å men.

Sen så skulle K åka till Nacka forum så hon skulle släppa av oss på vägen dit men vi följde med henne till Nacka då hon skulle byte en klänning som S hade fått i födelsedagspresent.
Så när vi väl kom fram till Nacka så gick vi in i de stora köpcentrumet å tog oss raka vägen till H&M och byte klänningen till en större storlek.

När vi va klara på H&M så gick vi in på Change å jag hittade en söt bh å de va riktigt skön oxå.
Så jag köpte den fick t.om 30 % rabatt på den för att de e november. Dom har de hela november.

Jag fick oxå reda på att jag hade gått upp i kup storlek så nu e man nästan lite väl rädd att de snart inte görs BH i min storlek om dom skulle växa mer....

Vi blev sen avsläppta på vägen tillbaka i från Nacka i Älvsjö så vi tog pendel där ifrån till Sumpan å tog sen tunnelbanan hem. När vi sen kom hem så började Oliver att bråka igen.
Att han orkar.
Men när vi väl kom in så satte vi oss å åt lite mat å sen så fick han ringa till sin mommo å säga natti natt å sen så va de sängen för hans del.
Jag fixade iordning lite å startade diskmaskinen för den va full.

Sen gick jag in i sängen å satte igång tvn å började kolla runt lite på nätet å sen så började jag å skriva i bloggen.

Men nu väntar jag på att de kan bli nått bra på tvn ikväll annars blir de en film...
Kanske ska bli Beck som jag har sagt nu i flera dagar att jag ska se men har inte blivit av...

Nej ska försöka lägga mig ner då jag har en hel del sammandragningar som e lite väl jobbiga å har varit de hela dagen.

God natt ska förska sova lite nu eller rättare sagt vila i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0