Vilken morgon!!

Dagen börjar med en del bråk med sonen då han satte igång barnprogrammet istället för å klä på sig kläderna å ner till dagis å äta frukost där. Så blev han sur för att han inte fick äta där å ville va hemma..
Men till slut så fick jag på han kläderna å han åt frukost hemma å vi gick ner till dagiset.
När vi väl kommer ner dit så får jag världens utskällning av ena personalen på hans avdelning om att jag måste ringa om han kommer eller inte. Jag hade ringt men de gick inte fram provade att ringa till dom andra avdelningarna med men de gick verkligen inte å komma fram. Men när vi väl kom dit så ringde de i deras telefon konstigt. Men så jag tog Oliver å tyckte att där ska inte han va när dom vet att jag ska ta de lugnt å inte gå i trappor mm å kan inte stressa å skynda på en massa då jag inte klarar av de...
Så jag stod där nere å bråkade med ena personalen å tyckte att nån annan kunde gå ner å lämna å hämta han då.. Vem ska göra de när jag e ensamstående med Oliver å en bebis som snart kommer???

Talade även om att han kommer inte å va så mycke på dagis denna månad heller då jag ska ha barn.
Finns de ingen som kan hämta å lämna han här när du ligger inne då??
Nej de finns ju inte de svarade jag..

Att folk ska lägga sig i om såna saker som dom inte har med å göra.. Blir så arg på dom.

Sen hem igen å göra sig i ordning å sen iväg på ett möte med bebisens pappa å skrev på lite papper mm...
Sen hem å la mig i sängen å tar de lungt innan jag ska hämta sonen på dagis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0