Yes!!!

Yes jag klarade av å putsa fönstren i mitt rum å hängde upp nya gardiner samt att jag dammsög å tvättade golvet oxå samt att jag rensade undan en massa skit som låg frammer å samlade damm...

Har tvättat 4 maskiner med tvätt i dag så jag har varit duktig idag. samt att jag städade badrummet å gjorde rent avloppet oxå..
Sen dammsög jag halva vardagsrummet för de va någon som gnällde på att dammsugaren lät högt..
Så jag fick sluta med de då...

Tog tag i tvätthögen som har legat å ökat sig så nu e de bara sängkläderna som ska vikas ihop samt de jag har tvättat idag. De tar jag i morgon.

Va nere i förrådet å hämtade upp julkartongen så i morgon ska jag sätta upp de sista..
Jag va ute med pappers återvinningen oxå idag å bara de va ju skönt att bli av med dom kassarna som bara blev fullare å fullare. Men nu e dom borta...
Tack mamma för hjälpen...

Vi gick över till grannen en stund i kväll så grabbarna fick leka en stund.
Sen när vi kom hem så blev de lite mat å sen så ville Oliver se på film för han va trött så han ligger i sin säng å ser på sin andra film i kväll...

Sen så tog jag mig ett varmt bad de va skönt men ändå inte.
De gör så himla ont när man ska ner i badkaret å sen upp igen.

Önskar bara att man kunde få slippa å ha ont ett tag så jag kan få röra mig så som jag vill..

Nu har värken gått ner i högra låret så de sticker å krampar..
De e skit obehagligt för man kan knappt gå...

Usch va hungrig jag börjar bli men klockan e ju ganska mycke så man ska nog inte äta nått vid den här tiden..
Eller??? Jag ska nog ta mig lite glass å aprikos halvor å vispad grädde...

Nej bilder kommer upp i morgon då jag inte har orkat fixa de idag.

Sov gott !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0