11/10 -10

Förlåt att jag inte har skrivit men jag kom hem ifrån sjukhuset igår kväll så jag orkade inte skriva nått då.. Va mest med sonen å mysade... Jag fick åka in akut i onsdags eftermiddag med sån himla magsmärta så jag kunde inte gå. När jag kom in så vart ag undersökt å sen så blev jag inlagd i några dagar för observation. Men dom hittade verkligen inte nått fel på min mage. Så nu e jag hemma å har fortfarande ont i magen men blir de värre så skulle jag åka in igen.. Men jag ska nog fan me bita ihop ett tag till så jag orkar mot slutet.. Men bebisen mår bra så de e inget fel på den i alla fall.. Jag fick se den lill* i fredags. Ligger med huvudet ner å fötterna vid revbenen. Men skönt att "h*n" mår bra i alla fall...

Idag så va jag å lämnade sonen på dagis å sen så var jag iväg till sjukgymnasten å tränade sen så åkte jag hem tog de lugnt eller jag plockade lite dammsög ur soffan å fixade disken. Samt att jag tvättade upp sista maskinen med tvätt så nu va tvättkorgen tom äntligen.

I morgon kommer R å vi ska ner i förrådet å plocka fram lite grejer så allt kan bli klart mot slutet. Samt att vi ska prata lite innan han ska iväg till jobbet...

Jag fick min julklapp av R i lördags när jag låg på sjukhuset. Äntligen så har jag fått en jacka så nu kan jag va ute med barnen i vinter å slippa frysa...

Nej nu ska jag försöka natta min skit unge så han somnar snart då han e trött å sen så ska han upp i morgon till dagis så de e dags för han att sova.

Men jag ska bättra mig..
Snart så åker jag å en kompis Mia till Ullared för å shoppa. De ska bli trevligt att komma iväg samt att jag får handla billiga kläder å julklappar så jag inte behöver göra de när bebisen har kommit...


Nej gott folk...

God natt å sov gott för de ska jag försöka göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0