13/10

Idag har de varit en ganska så lugn dag...
Började med att vi åt frukost å sen ner till dagis å sen va de min tur igen att gå till sjukgymnasten för vänta barn gympan.. De e så skönt att va där för man får hjälp med de mesta.

Va förbi försäkringskassan idag å fixa kompliteringar för mitt bostadsbidrag å de känns skönt att äntligen ha fått de gjort... Men ska ändra på de igen då den lill* kommer ut...

Bokat tid till lite viktiga möten har jag oxå hunnit göra idag..

Varit en bra dag men man har ändå ganska ont i kroppen.. Synd bara att man ska va glömsk med att ta sina tabletter...

Men snart är de helg igen å då blir de att ta de lungt å återhämta sig en del...
Orkar inte åka till Falun då jag har så ont samt att jag mår inte så bra i kroppen efter sjukhusvistelsen jag gjorde i 4 dagar..
Men de är en fri helg eller hur man ska säga de.. Sen så vankas de en jäkla massa möten å sånt i nästa vecka med å sen på natten mellan fredan å lördagen så åker jag å en kompis ner med bussen till Ullared å shoppar lite eller de lär nog bli en hel del... Ska bli skoj att komma ner dit..

Men ibland så önskar man att man hade körkort å bil så kunde man ha åkt ner ett gäng men så e inte fallet... Men de kommer fler tåg...

Nej nu ska jag se på efterlyst å sen så ska jag nog försöka sova lite så man kan komma in i en djup sömn någon gång eller måste jag vänta tills bebisen har kommit??????

Nej nu säger jag god natt till alla här ute.....


NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0