19/10-10

Oj vilken dag de har varit idag...
Dagen börjar med att vi vaknar kliver upp äter frukost å gör oss i ordning å sen så beger vi oss till vällingby för Oliver ska klippa sig. När vi väl kommer till vällingby så är de stängt då klockan inte va så mycket. Så vi gick å kollade lite i fönstrarna för att fördröja tiden lite å sen när vi är på väg tillbaka mot frisören så ser jag mammas vännina gå längs med centrumet så vi började prata med henne å så innan hon skulle börja jobba... Sen så när vi väl kom in till frisören så fick Oliver sätta sig i stolen så frisören kunde fixa hans hår. Gud va duktig han va satt i stolen helt still å gjorde så som frisören gjorde.. Sen när han va färdig så skulle vi betala å då fick han en klubba så stolt han vart då. Vart jätte fin i håret. Sen så gick vi till BR å kollade lite där å sen så ringde vi till mamma å då va hon hemma så vi åkte hem till mamma å dom satt där en stund för Oliver skulle till tandläkarn vid 13.30 å mamma skulle ändå till vällingby till den tiden så då gjorde de inget.. När vi då kommer hem till mamma så sa mamma till Oliver att han va jätte fin å håret.. Sen lilla grisen ville då ha Olivers klubba de va så gulligt gick verkligen efter han hela tiden å hoppades på att han skulle tappa den..

Fick hjälpa mamma med å lägga in nått medel i sitt hår för hon har ingen som hjälper henne med de...
Så jag gjorde de på henne å sen så va de dags för att oss att bege oss till vällingby så oliver kunde gå till tandläkarn. Tandläkarn såg att han gnisslar tänderna väldigt mycke då han hade skadar på framtänderna efter de...
Men de va inget riktigt allvarligt ännu men fortsätter han med de så skulle jag höra av mig till henne igen så skulle vi göra något annat åt de...

Kommer hem å fixar lite mat å nu sitter Oliver i badet för han frös å sen så behövde han tvätta sig ändå.

Sen när han har badat klart å fått på sig pyjamasen så ska vi baka muffins. Han ser verkligen fram emot de...
Har tjatat om de nu i 2 dagar så nu ska vi göra de.. Samt att mamma ska få lite hon med då hon har ställt upp en hel del på oss fast hon igentligen inte orkar å så..

Så jag bakar lite till henne med min höggravida mage.

Snart e de dags för en resa ner till ULLARED å de e på lördag gud va jag längtar dit.

Nej dags att fixa undan lite grejer i köket innan de e dags att börja baka med Oliver..

Kanske uppdaterar mer sen efter bakningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0