22/10-10

Idag så har jag bara tagit de lungt fram tills de att Mia ringde å sa att hon va på väg så då åkte jag å mötte upp henne sen så handlade vi lite "frukost" å sen gick vi hem å lagade mat å sen så satta vi oss å åt mat å nu sitter vi å kollar på tv för snart ska vi bli hämtade av pappa som ska köra oss till bussen som tar oss ner till Ullared...
För i morgon blir de en heldag shopping i Ullared å sen så kommer vi hem i morgon natt igen...

Men när vi väl kommer hem så kommer vi att gå å lägga oss å sova så man orkar gå upp tidigt på söndagen för Mia ska med båten hem till Gotland så man ska hjälpa henne ner med all packning...


Nej nu ska jag fixa ordning frukosten å sen så ska jag koppla av en stund...

Nej god natt gott folk... Vi hörs igen på söndag.
Uppdaterar med lite bilder ifrån shoppingen då....



Kommentarer
Postat av: Mia

Liiiite sen men jag kom fram till slut! =D Från ena änden av stan till den andra! Från en vän till en annan! :)

2010-10-26 @ 17:16:48
URL: http://gotlandica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0