25/10 -10

Idag måndag så börjar min dag med att vi försover oss en stund.
Men jag hann lämna Oliver på dagis innan jag skulle va vid sjukgymnasten.
Men när vi väl kommer ut å är på väg ner till dagiset så är de jätte halt ute så vi höll på att halka omkull som fan men vi klarade oss som tur va.
Tänk om jag hade ramlat å slgit mig eller skadat mig allvarligt.
Vad hade jag då gjort med Oliver å tänk om de hade hänt bebisen nått allvarligt som ligger inne i min onda mage. Men nu klarade vi oss oskadda å de va skönt de.
Sen vid sjukgymnasten så gjorde jag mina övningar som jag ska göra å så testade vi en ny.
Men den gjorde så ont så t.om att tårarna började rinna så ont gjorde de så jag fick sluta med den övningen.

Efter sjukgymnasten så åker jag in till stan å möter upp en vännina som oxå ska ha barn så vi går å kollar lite inne i stan å sen så åkte vi till Fridhemsplan å gick i gallerian å sen så kollade vi lite i andra butiker som låg utanför gallerian. Hon hittade ett par skor till sig själv å lite annat smått å gott..

Sen åkte jag hem åt lite å sen så tog jag de lungt en stund å fixade lite.
Sen gick jag ner å hämtade Oliver på dagis å sen hem igen.

Nu så sitter jag i sängen å skriver här å snart ska jag lägga mig ner å försöka sova lite för jag har grymt ont samt att jag e så himla trött orkar knappt va vaken känns de som...

Nej uppdaterar mer i morgon..

God Natt alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som om du hade en bra dag igår trots onda övningar hos sjukgymnasten! Hittat några regnkläder förresten?!

2010-10-26 @ 17:13:25
URL: http://gotlandica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0