26/10-10

De va en trevlig dag med min son Oliver hemma... Vi åkte till Ikea å handlade lite å sen så gick vi in till jysk å babyland å kollade lite. Sen så tog vi bussen till veddesta å gick in på klädjätten å hittade lite kläder som han behövde. Jag hittade bland annat regnkläder till han som han verkligen behöver.
Så han fick äntligen de så nu slipper han å bli blöt när de regnar ute.
Vi gick in en snabbis på Öb å kollade lite oxå. Sen så satte vi oss på bussen å åkte till kista å käkade lite lunch å sen så åkte vi iväg till mötet som jag skulle på sen när de va klart så åkte vi hem å fixade lite mat å sen så satte vi oss på bussen å åkte till stinsen för å handla med mamma å sen hem igen.
När vi kom hem så va kl 22 så då packade jag in allt i kylskåpet å frysen å sen så gick vi å la oss i sängen å somnade ganska fort båda jag å Oliver...
De va en väldigt trevlig dag..

Regnkläderna som jag hittade
Regnkläderna Regnbyxorna utan hängslen 
Byxorna som hänger tillsammans med jackan e med hängslen på å dom andra e utan hängslen.
De va så sonen ville ha å då ska han få de oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0