27/10-10

Idag så klev jag upp kl 7.30 å ställde mig i duschen för jag hade så ont i ryggen å magen. Sen va de dags att väcka Oliver som ännu låg å sov. Men när jag väl fick liv i han så sa han att han inte ville gå till dagis å då svarade jag han de måste du för mamma ska till sjukgymnasten å sen så kan jag åka å byta din bil om du vill de. Okej då mamma fick jag som svar. Vi vart lite sena till dagiset så jag skyndade mig upp till tunnelbanan för jag skulle ju till sjukgymnasten för de e vänta barn gympan. När jag väl kom dit så hade jag stressat lite för mycke så jag måde lite dåligt å hade väldigt ont.
Men sen när gympan va klar så betalade jag å gick till bussen å åkte till Vällingby å mötte upp en annan tjej som oxå ska ha barn i December. Så vi hade en lunchdate. Men vi skulle ha varit 3 st men den andra hade inte sovit så mycke i natt då hon har gått över tiden. Så hon blev hemma. Men nästa gång vi ses så hoppas vi att hon oxå kan va med fast med en liten i vagnen.

När vi lämnde varandra för hon skulle åka hem å jag åkte hem å hämtade min son på dagis gick hem å la mig i sängen en stund å sen så lagade vi mat å tog de lungt tvättade en maskin med tvätt som jag hängde upp innan jag gick å la mig i sängen å kollade på efterlyst å sen så somnade jag...
Jag var väldigt trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0