29/10-10

Usch fy vilken dag kunde inte sova på natten låg bara å vred å vände mig i sängen så jag visste inte vad jag skulle ta vägen.. Men sen till slut när kl va runt 7 så somnade jag å vaknade sen när kl ringde 7.45 gud så trött jag va. Orkade knappt hålla ögonen öppna. Sonen ville inte gå till dagis heller utan han ville va hemma med mamma så då fick han de oxå medan jag sov vidare en stund till så såg han på barnprogram å lekte med sina bilar. Usch vilken seg dag.

Jag å Oliver städade å rensade lite i hans rum men vart inte helt klara då vi skulle möta upp en vännina runt 16.30 tiden för hon skulle hjälpa mig att klippa lite tyg för mig då jag har väldigt svårt att komma ner till golv ytan. Vi fikade å snackade en massa innan vi tog tag i tyget. Barnen lekte å vi stängde in oss i rummet å klippade tyg å strök de.
Så nu e de bara min uppgift som ska göras. Ska sy fållar mm för de ju mina nya gardiner som ska hängas upp till jul. När vi väl kom hem så va kl 22 å då gick vi å la oss å sen så somnade Oliver å jag låg vaken till kl va ca 2 å somnade en stund å sen va jag vaken en stund så höll jag på tills kl va runt 7 då sov jag till straxt efter 9.

Jag längtar verkligen till den dagen jag får sova klokt å inte bara sova 30 min till 1 timme i streck.
Behöver mer än ca 3-4 timmars sömn per natt. Å då e de inte i streck heller en stund hit å dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0