30/10-10

Idag så har de varit en lugn dag eller hur man ska säga de. Jag duschade alla mina blommor som jag har å torkade av fönsterbrädan för den va ganska dammig. Men nu vart de finnt igen å inga dammiga blommor heller.
Städade av lite i sovrummet oxå samt att jag diskade upp lite oxå de som inte går å ha i diskmaskinen..

Sen så åkte jag å sonen hem till mamma/mommoå hälsade på en stund där satt båda mina bröder med deras flickvänner. De va en sån konstig stämning där så de kändes fel å komma dit. Mamma satt i telefonen å pappa gick å satte sig vid datan medan vi andra satt i soffan å såg på tv å pratade lite.

Sen så körde dom hem oss å jag å oliver beställde pizza så vi hämtade de påvägen hem å sen åt vi när vi kom hem. Såg på film å sen vart de sängen å här ligger man i sängen å mår inge vidare å ser på tv å skriver i bloggen. Önskar att man hade mer ork så man kunde göra saker som man inte kan el orkar göra nu pga den stora magen.
Usch vilken jävla halsbränna jag har den försvinner inte å den gör ont. Orkar inte få mer problem under den här graviditeten. Är så trött på de nu. Jag vill må bra å orka mysa å busa med min son oxå.

Nej nu vet jag inte hur jag ska ligga längre så man kan skriva i bloggen så jag får nog ge upp för i kväll å skriva mer i morgon.

God natt alla


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har hört att gröna äpplen ska vara bra mot halsbränna! :) Hoppas du får sova bra inatt, jag ska slänga mig i sängen nu! Är helt slut! Kram vännen

2010-10-31 @ 01:03:46
URL: http://gotlandica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0