31/10-10

Idag så vart de en ganska lugn dag då jag städade av lite här hemma å tagit de lugnt.
Jag dammsög av golven å sen så tog jag å startade diskmaskinen då den vart full efter frukosten.
Sen så har jag äntligen fort bort min fina stora tvätthög som jag bara har lagt undan hela tiden. De va ju iför sig bara en massa lakan å handdukar som skulle vikas ihop å in i garderoben.
Nu e de gjort så skönt att äntligen ha blivit av med de nu..

Legat i sängen vart efter å vilat lite å sen ta lite till..

Ikväll så vart de risgrynsgröt å rostade mackor till mat då vi orkade inte laga något annat.
Sen så gick vi å la oss i ett varmt bad å Oliver hade handen på magen å han fick värsta sparken på handen så han började as garva.

Oliver har blödat väldigt mycke näsblod idag undra varför..
Vi gick å la oss i sängen straxt efter 19 å Oliver somnade innan kl va 20.
Nu ligger han å snoozar å snarkar vart efter sig..
Så mysigt..

Nej nu ska jag se om de finns nått roligt på dumburken som e intressant.

Natti natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0