Helgen!!!

I helgen va ganska lung... I lördags så ringde jag över till grannen för att jag ville låna en brödkavel å sen så skulle vi gå hem men vi vart kvar där ända in till kvällen så de vart inget bak för mig då..

Sonen å hennes son dom lekte å lekte så vi åt mat där oxå.. Men de e ju inget man räknar med... Men de e ändå snällt att man blir bjuden.. Säger man nej så säger hon jo ni måste äta....

Sen när vi kom hem så gick vi nästan å la oss på en gång då jag hade ont å sonen va trött så va la oss i sängen å tittade på tv de va skönt å mysigt....


På söndagen så gick jag upp kl 6 för jag va pigg å tänkte att jag börjar baka lite innan sonen vaknar... Men jag hanbara plocka fram allt så hör jag någon som gråter å då hade sonen vaknat trodde att jag hade försvunnit... Lilla vännen... Men jag är i köket så jag bakade kolakakor å sen så vart de frukost för oss å sen så började jag å baka bullar... De vart bra för att vara min första gång med mammas nya assistent å helt själv.. Ja jag vet är jag e ganska gammal eller nej inte så gammal... Men de va avkopplande så de va skönt att baka faktiskt...

Sen kom bebisens pappa förbi å skulle hjälpa mig med å spika fast bakstycket på garderoben å sen så möblerade vi om lite å de vart mycke bättre... Sen så lagade vi lite mat å han åkte hem sen å sen så tog jag å sonen ett varmt bad å sen så kröp vi ner i sängen å tittade på tv å sen somnade vi...

Nu sitter jag vid frukost bordet å har ätit upp å skriver lite snabbt i min blogg.. Men jag ska göra oss klara sen e de dags att gå ner med han på dagis å jag ska iväg till sjukgymnasten å träna lite... Men jag kanske uppdaterar min dag senare...

Vad ska ni hitta på en dag som denna???

Kram å hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0