Jippi!!!

Igår när jag var vid MVC så vägde jag mig.. Å jag har bara gått upp 1 kg sen jag skrev in mig på MVC.
Helt otroligt... Med min son så gick jag upp 12 kg med. å gick ner mycke mer.. Men de va ju för att man gick varje dag å så. Men nu rör man sig i den mån man kan å orkar. Måste ju spara krafter till på lördag då jag å Mia ska åka till Ullared å shoppa som 2 galningar.

Har fått lite beställningar av mamma å pappa samt Ronnie. Men jag får se om jag hittar nått som dom vill ha....

Ojojoj snart är de jul helt otroligt...
Jag fattar inte att tiden bara springer iväg...


Nej nu ska jag gå å lägga mig i sängen med Oliver så han orkar upp i morgon till dagis...

Nej GOD NATT på er där ute...

Ingen som kommenterar så jag har ingen aning om vem som läser min blogg... Snälla kommentera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0