Lördag den 2/10

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva i min blogg. Önskar bara att jag kunde va lite piggare så jag kunde skriva i bloggen. Men jag ska försöka bli bättre... Men sen så har jag ganska svårt att sitta så jag vet inte hur jag ska göra.. De e lite jobbigt å ligga ner på sidan å skriva.

Men jag kan berätta lite om vad som har hänt sen sist.

Jag å min son Oliver åkte ner till Gotland för å hälsa på kompisar å sen så träffade jag en kompis som ja inte hade hört av på över 4 år de va trevligt att träffa dig..
Träffade Tessan å Sebastian på en fika å sen så va jag iväg i fikade hos en Mia å hennes sambo å dom bjöd oss på mat å sen vart de fika efter de...

Innan vi tänkte gå så började vi prata om kläder mm. Å då går hon in i sin klädkamare å plockar fram en del påsar med kläder i som hon hade rensat bort som hon skulle göra sig av med...
Sen när vi hade gått igenom de så gick hon ut i sitt förråd å plockade fram en del kartonger med en massa kläder som hon oxå skulle göra sig av med.. Jag fick ihop en papperskasse med kläder till mig som jag kan ha nu fast jag inte e så stor. Men jag har ju en ganska stor mage som e väldigt jobbig.

Har lite svårt att röra mig för jag har så ont i magen å i ryggen.

Va hos svärmor i söndags å firade henne då hon fyllde år. Vi blev bjudna på hemgjord dillkött å kokt potats å sallad. Sen efter maten så blev de tårta. Mandeltårta å kaffe. De va gott...

Sen så har jag bara varit hemma å plockat å städat hemma å varit å handlat lite kläder till Oliver då han har växt ur sina kläder... Sitter å funderar på vad man ska hitta på.. Jag har tagit de lugnt hela dagen idag.

Nej nu ska jag ta å göra något så får vi se om jag orkar skriva lite senare..

Kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0