Lugn dag!!

Idag så ville sonen va hemma ifrån dagis å de fick han oxå. För jag hade så ont så jag tyckte att de va snällt av han å va hemma idag. Han har hjälpt mig å lägga in en maskin tvätt å satte igång maskinen med å sen när maskinen va klar så plockade han ur den å tog ner den torra tvätten ifrån torkställningen. Han e bara för underbar han. Mammas lilla hjälp reda. Sen så har han städat inne på sitt rum å sen nu ville han dammsuga å tvätta golvet men de får han vänta med...

Annars så har vi bara tagit de lungt å inte gjort så mycket... Jag betalde in alla mina räkningar så nu e dom borta oxå. Skönt samt att jag har kvar mer pengar än vad jag hade räknat med. Känns så bra att äntligen ha blivit av med dom sista skulderna oxå. Så nu känns de bara bättre å bättre för mig.

Jag funderar på å göra oss i ordning å åka till kista å se om jag kan byta mina skor som jag inte har använt ännu för jag har inte kunnat använda dom för mina fötter har svullnat lite + att dom va lite försmå men de va dom ju inte när jag provade dom i butiken. Men ska se om vi gör de idag eller om jag gör de i morgon istället när han e på dagis. Idag e inte alls min dag då jag e trött å har ont i kroppen.

Funderar på å lägga mig i ett varmt bad en stund å hoppas att värken kan släppa lite. Så man orkar laga lite mat sen å så... Skulle behöva städa av här hemma oxå men har inte orkat de heller... Men jag vill fan putsa mina fönstrar men mamma blir arg på mig om jag gör de...

Jag var ju på Ikea igår å handlade lite som jag behövde samt att jag kollade lite på blommor å så.. Jag hittade 2 st blommor som jag valar å kvalar mellan. De e 2 olika golvblommor som jag vill ha dom e inte så jätte dyra men min golvblomma jag har nu mår inte bra då den har fått nån sjukdom å tappar alla sina blad de e så tråkigt.
Men jag hittade några andra golvblommor så jag ska se om de e någon som kan köra mig till ikea så jag kan köpa nån av blommorna eller om jag hittar andra blommor oxå som jag kan ha i fönstren me...
Har typ bara samma blommor i alla fönstrar. Men dom håller å har överlevt länge i mitt hem fast jag har varit dålig på att vattna mina blommor...


Jag vill snart plocka fram vagnen å de så man snart kan få köra den lilla bebisen i den. Jag måste hitta en spjälsäng oxå för jag har då ingen. De börjar bli dags för de snart...

Kanske ska tappa upp ett bad nu å lägga sig innan man skriker av smärta...

Ska uppdatera med lite nya bilder på magen de gör jag under dagen/kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0