Mitt köp i dag!!!

Skor
Åkte till Kista efter jag hade varit vid sjukgymnasten för jag skulle iväg till Mvc för kontroll...
Gick då in i en sko affär där de stod 50% på alla skor å sen längst nere i ett hörn på 2 hyllor så stod dom här stövlarna + några andra skor och stövlar som bara kostade 100 kr. Provade dom å gud va dom va sköna vart kär i dom men de fanns tyvärr inte i svart men jag tog dom ändå behöver ha nått på mina fötter...
Sen så gick jag å åt lite innan de va dags att gå upp till Mvc. När jag sen va klar vid barnmorskan så skulle jag göra ett TUL men de blev inget då jag hade gjort ett ultraljud när jag låg på sjukhuset.
Sen så åkte jag hem å hämtade min son på dagis å sen följde vi med en vännina å hennes son till frisören å sen så följde dom med oss hem så pojkarna fick leka en stund. Sen när dom gick hem så lagade vi mat å efter maten så började vi å baka Hallongrottor de vart 70 st. Så de blir några till mig å sen till mamma..
Om jag orkar så ska jag baka kladdmuffins i morgon efter vi har varit vid frisören å sen ska sonen till tandläkarn.

Men nu ska jag se lite på tv å sen blir de sov dags för mig då jag e väldig trött å seg i kroppen...

Sov gott alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0