Orkar inte!!!

Usch jag hatar å ha ont å må dåligt. Jag kunde inte somna förens kl va runt 4 i morse fast de blev ju runt 3 enligt vintertiden. Jävla halsbränna å jävla mage å va jobbig. Jag vill inte ha så ont i magen så man inte kan sova...
De e inte bebisen som gör ont utan de e nått annat i magen som gör ont å läkarna hittar inte felet.
Men hur länge ska man orka å stå ut med allt???
Jag biter ihop å håller inne mina tårar men snart känner jag att bägaren rinner över igen.

Jag hoppas över allt annat att jag får min tid snart så jag kan få kunna gå å busa med oliver samt med bebisen oxå då.
Just nu sitter jag vid frukost bordet å har precis ätit klart.
De vart yoghurt med flingor å sen 2 rostade mackor med vinmarinerad rostbiff å ett glas juice så jag kunde ta mina tabletter.

Idag ska jag fortsätta att städa av å plocka lite här hemma i den takt jag klarar av.
Hoppas att jag orkar med de mesta idag så jag slipper städa varje dag tills de e klart.

Nej nu ska jag plocka in frukosten å sen göra lite nytta.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hu stackars dig! :( Hoppas verkligen att du får en tid snart!

2010-10-31 @ 11:38:05
URL: http://gotlandica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0