Vilken natt!!!

Igår så la jag mig i sängen å såg på efterlyst. Men jag kommer inte ihåg om jag såg hela programmet eller om jag slumrade till... Men sen vid 00.30 så vaknade jag å gick på toa. Sen när jag kommer in till sängen igen så försökte jag somna om men jag låg bara å vred å vände mig hela tiden sen till slut så satte jag igång datan å läste lite bloggar å forum å kollade facebook.. Sen när kl visade 06.00 så kände jag nej jag måste försöka sova lite till innan jag ska väcka sonen å äta frukost å sen ner till dagis.. Men jag måste ha somnat till å vaknade straxt innan 8 å Oliver skulle se på tv å då frågar jag han om han ville va hemma eller gå till dagis å han ville va hemma. Skönt för mig så då vilar jag en stund till tänkte jag. Men jag fick inte "sova" mer... Oliver ville ha frukost så de va bara att gå upp å äta frukost med han...

Nu sitter jag i sängen å skriver här å lyssnar på min ljudbok som snart e slut på denna bok med...
Så e de bara en bok till på denna "serie"..

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0