Dag 30 – Vem vill jag träffa som inte längre finns i livet

Jag vill träffa min gammel morfar Valter som lämnade oss för snart 15 år sen.
Jag saknar han som om de vore igår han gick bort.
De gör ännu så ont i hjärtat att han inte finns i livet.
De går inte en dag utan att jag tänker på han.
Mina barn har fått hans namn som mellan namn för att han ska med dom oxå.

Jag va jämt inne hos gammel mormor å morfar.
Men sen en dag så gick han bort jag klarade inte av att va inne hos mommo på samma sätt då...

Om jag bara kunde önska mig en enda önskan är att du kommer tillbaka för jag saknar dig så.
Jag vet att du är å besöker oss ibland för att se att vi mår bra...
Sist du besökte oss va när vi va på sjukhuset i måndags.



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. ja det är bra iaf :D

2011-04-14 @ 12:33:04
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: st

Vem e bebben? Liknar Rasmus :)

2011-04-14 @ 22:04:19
Postat av: Pia

De e min minsta lillebror som blir 19 år i sommar...

2011-04-14 @ 22:59:53
URL: http://snyggatjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0