Jaha

Förlåt att jag inte har skrivit å uppdaterat i bloggen så mycke under helgen.
Jag va hos mamma i fredags vi var på barnkalas å sen så va jag hos mamma å dom hela kvällen kom inte hem förens vid 22.30 den kvällen.
Å då hade Rasmus varit vaken sen kl 12 på dagen så de va inte aktuellt att sätta igång datan för å blogga då...

Igår så va jag å Rasmus hemma å mysade tills klockan närmade sig 13.45 för då va de dags att gå å hämta hem Oliver.
Hämtar Oliver vi åker till Vällingby å han får en ny sparkcykel av mig i påskpresent istället för en massa godis..

Sen hem å gav Rasmus mat medan Oliver packar upp sin sparkcykel.
Sen går vi ut så Oliver får köra med den å möter upp Amal, Elias å lilla Selma så killarna gungar å leker medan jag å tjejerna sitter å fikar ute på bänkarna pratar en massa medan Rasmus sover...

Tiden springer iväg när man har trevligt. Vi kom hem när klockan va 19.45 så då tog vi oss lite å äta sen så vart de e film å mys i sängen sen så gick Oliver å la sig.

Jag t.om hängde upp tvätten som jag startade när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0