Jippi

Jippi vilket härligt väder de har varit nu...
Igår så var jag å barnen hos Rasmus farmor å farfar med mina föräldrar (barnens mormor morfar) å grillade.
De va riktigt trevligt.
Rasmus faster å hennes kille va oxå med...

Jag å barnen vi gick hem till dom.
Oliver tog sin nya sparkcykel dit å jag gick med vagnen.
Jag trodde de skulle ta mycke längre tid att gå än vad de gjorde.
Vi gick dit på 40 min med litet stopp på 5 min å pratade med min bror som kom å lämnade doppresenten till Rasmus.
Provade dom å då va dom försmå så dom åkte å bytte dom på engång.

De va en riktigt trevlig kväll men de finns en viss person som kräver mer uppmärksamhet å ska bara prata om sig själv mm.. Men de blir nog bra de med...
Oliver fick 3 påskägg å Rasmus fick 2 påskägg.
I Olivers ägg så va de solglassögon i ett å chokladhare å cykelvantar i ett å sen i den tredje så fick han pyjamas/ t-shirt å shorts man kan välja vad man vill ha de till...

I Rasmus ägg så va de 3 bodyn å ett par byxor i den ena å i den andra så var de oxå ett par solglassögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0