Morrn!!

Inatt så har jag kunnat sova helt okej faktiskt.
Rasmus har sovit bra hela natten å de e ju skönt.
Jag å Rasmus vaknade vid 7.30 å så vaknade Oliver vid 7.50
Jag gör som jag gör varje morgon.
Byter blöja klär på oss å Oliver klär på sig själv.
Sen när vi e klara så går vi ner till dagis å lämnar Oliver.

Ibland så måste jag äta frukost innan jag lämnar Oliver beroende på om de e nått möte som jag ska på eller en kurs.
Men idag så hade jag ingenting inbokat så jag gick hem.
Nu har jag ätit en tallrik med Yoghurt å müssli.
Ska nu ge Rasmus lite mat å sen så ska jag ta itu med tvättberget som jag började med lite smått igår kväll.

Sen ska jag städa av å sen posta några paket.


Sitter å funderar på om man kan lägga ut kläder på bloggen som man vill sälja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0