Promenad/shopping/fika!

Igår onsdag så va jag å Rasmus iväg till Ikea med Amal å lilla Selma.
Amal shoppade en del medan jag hittade inget mer än ett par pennor som man skriver på whitbord tavla.

Sen så när vi va klara på Ikea så åkte vi till Veddesta å gick in på Ö&B å handlade tejp å lim.

Sen så när de va klart så gick vi hem.
När jag väl kom hem så började jag med Olivers belöningstavla.
Jag gjorde en egen.

Sen när jagvar klar med de så gick jag ner å hämtade Oliver på dagis å sen åkte vi å handlade frukost som jag glömde å göra när jag var iväg.

Sen hem började med maten å sen så kommer min vän J äter med oss sover kvar.


Dom här vart de från ikea!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0