Sjuka barn!!!

Igår kväll så började Rasmus med å ha feber å e ganska gnällig.
Nu på morgonen så vaknade jag av att Rasmus e jätte gnällig å varm tar tempen å så.
Han hade då 38.8 graders feber stackarn.
Sen så visar de sig att Oliver springer på toan ofta. Hans mage mår inge bra alls..
Sen senare så säger jag till Oliver att klä på sig.
Får då som svar mamma jag har kräkits.

Så jag upp in i hans rum å där är de 2 högar så de va bara å riva ur sängen spola av lakanet å in med de i tvättmaskinen.

Nu ligger jag i sängen med mina sjuka barn Oliver ser på tv å går fram å tillbaka till toan.
Rasmus sover just nu men e väldigt gnällig i sömnen...

Tog tempen på Oliver då har han oxå feber ligger på 38.4 graders feber.

Va är de här???
Jag e helt slut efter vi va på sjukhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0