Sol

Idag har de varit en riktig solig dag...
Riktig varm å solig dag har nästan varit en riktig sommar..
Men man måste va försiktig med å klä av sig så man inte blir allt för sjuk så fort..

Jag å Rasmus tog oss en promenad vi bara gick å gick till slut så blev de ett mål.
Vi hamnade hos Rasmus farmor på hennes jobb...
Hon hade inte så många barn så de va lugnt där.
Vi vart kvar där tills de att vi skulle hämta Oliver på dagis...

Hämtar upp Oliver på dagis å sen hem Oliver packar sin väska å sen va de bara att bege sig iväg för att lämna Oliver.
Sen gick jag å Rasmus hem.

Jag har ätit mat betalat räkningar å nu sitter jag här å funderar vad jag ska göra av resten av kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0