Väckt

I morse kl 08.00 så ringer min telefon trodde att jag drömde om de men så va de då inte.
 De va Rasmus pappa som talade om att han hade kommit fram till Phuket.
Sen så ringde han 1 timme senare å frågade va vi gjorde å att han hade kommit fram till huset å han kommer att va utan internet under tiden han befinner sig i där...
Tråkigt för han samt att han får tid för sig själv...

Jag å Rasmus har tagit de lugnt idag.
Gick ut å gick en stund sen så åkte vi hem till Rasmus farmor å farfar å hälsade på en stund sen så åkte vi å handlade lite sen hem å lagade mat å nu ligger Rasmus å sover å jag ligger brevid å skriver i bloggen å kollar fejan å har tv:n igång i bakgrunden.
Har då ingen aning va de e på tv:n ikväll....

Men funderar snart på å göra samma sak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0