Äntligen!!

Äntligen så börjar man komma ifatt med tvätthögen!!!
Igår så tvättade jag en maskin med kläder, å idag så har jag redan tvättat en maskin ska starta den andra maskinen med tvätt senare så de andra hinner torka innan nästa ska hängas.

Äntligen så har jag fått ordning på soffan de saknades lite på den som gjorde att den inte va riktigt stabil i ryggen för de saknades ett fäste..
Men nu så sitter dom oxå på plats för jag hade äntligen hittat de...

Ajja en kompis va här igår å vi snackade om de ena å de andra vi hade trevligt.
Men Oliver va riktigt sur för att han inte fick gå ut i regnet.
Men vi får se vad som händer idag...
Just nu sover Rasmus å jag sitter här samt jag plockar å donar oxå under tiden med...

Jag har snart fått ihop en hel del kläder som jag ska sälja iväg sen under loppis eller om jag ska kränga iväg de på Tradera jag vet inte riktigt..

Men de e en hel del kläder samt saker så.
Är de nått ni behöver så hojta till de e en massa barnkläder i strl 50-68..
Har Overaller till små oxå..
En hel del skor me, både till stora å små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0