Jippi!!!!!!!

I går så kom min "säng" snarare min behandlingssäng.
Så nu behöver jag inte bulla upp en massa kuddar under mina kunder för att jag ska få ett så bra stöd som möjligt....
Men nu har min snälla söta goa mamma varit förbi med min behandlingssäng.
Mamma kom förbi med den igår.
Jag har nu idag pakat upp den ur kartongen å för å kolla så att den inte va trasig mm....

Så nu väntar jag bara in kunder så jag kan använda denna säng!!!

Jag har inga kunder idag så jag får ta min mamma så jag får prova att arbeta med denna säng....


Jag skulle nu bara behöva en bra arbetslampa så jag ska kolla å se om man kan ta sig till Ikea för jag har hittat en lampa där som jag tror kommer att funka jätte bra som arbetslampa....


Nej man kanske ska paka ihop sängen ingen å lägga ner den i sin väska så barnen kan få leka fritt igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0