Vilken dag!!

Igår va de en riktigt toppen dag...
Dagen börjar med att Rasmus farmor kommer över för att jag skulle fixa hennes naglar nu innan hon ska åka iväg till Barcelona.
Sen när jag var klar med henne så kommer mamma å hennes vännina för å fixa deras naglar.
För hennes vännina ville göra de för att hon gör aldrig nått med sig själv.
Mamma ville ha de för att hennes naglar e så svaga så dom går bara av annars...

Sen så på kvällen så kommer än vän till mig å jag gjorde hennes naglar oxå.
Hon vart super nöjd för nu kan hon städa utan att hennes naglar går sönder...

De va en riktigt lyckad dag igår!!!!


JIPPI!!

Äntligen så har allt löst sig med både de ena å de andra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0