Vilken vecka!

Den 17 juli så åkte jag ner till nynäshamn för å lämna Oliver vid båten för Sara skulle ha han i 2 veckor nere på Gotland.
Vi möter upp Sara vid båten hon kliver bara av å på båten för å möta upp oss...
Sen när dom klev på båten så lämnar åker vi hem igen.
När vi väl kom hem så kom Johan Denice å Ajja på besök.
Jag gjorde då fransar på Denice å gjorde sen naglar på Ajja.
Under tiden så är Rasmus väldigt förbannad å skricker spelade ingen roll om jag gav han mat eller bröstet.

Så på natten åker vi in på sjukhuset å där blev vi då kvar till onsdag å fick då permiss å på fredagen så vart vi helt utskrivna.

Helgen går å Rasmus mår fortfarande inte bra blir sämre igen.
På måndagen den 25/7 så åker vi in igen å blir inlagda igen till torsdag å får komma hem på permiss igen.

På fredag så åker jag å mamma å handlar sen följer jag med henne hem på kvällen så grillar vi med mammas vännina å sen vart de hennes grannar de vart en trevlig kväll...
Sen så körde pappa hem oss + hunden då jag skulle va hundvakt på lördagen.
Så jag tog med mig Ticon hem på fredag kväll å hade han till söndag när jag å båda barnen åker över med Ticon till mamma å pappa.

På lördagen den 30/7 så möter jag upp Sara Oliver å Leo inne på centralen för å hämta hem Oliver efter hans tripp på Gotland.

Gjorde fransar på mamma oxå i veckan som va...


I dag måndag den 1/8 så blir vi ÄNTLIGEN utskrivna ifrån sjukhuset.

Så nu hoppas jag över allt annat att min kära Rasmus kan få bli frisk igen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0