20/1- 2011

I dag va jag å en vännina å hennes dotter i Sollentuna centrum.
Vi gick runt å kollade lite jag hittade lite kläder till mig själv samt att A hittade kläder till sig själv med.

Sen så gick vi å tog en fika sen shoppade vi lite till å sen så åkte vi till Tensta å handlade lite.
Sen gick vi hem med våra shopping påsar å handel.

Kommer hem ger Rasmus mat å sen så va de typ dags att hämta Oliver på dagis.
Klär på oss å sen så går vi ner till dagis å hämtar Oliver sen in förbi affären handlade lite mjölk å frukt sen va de hem å börja plocka å städa av lite...

Sen gick jag ut med sopor å sen ner till tuben å hämtade K å sen hem igen å började med maten.

Nu sitter man i soffan å ser  på tv barnen sover å jag vill lägga mig i ett varmt skönt bad..
Undra om Rasmus vaknar om jag lägger mig ifrån han??

Måste få klart här hemma innan söndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0