22/1- 2011

Kommer inte ihåg om jag har skrivit om att min garderob gick sönder när jag skulle måla?
Men ialla fall så har jag nu äntligen fått kasta ut den. Så min hall vart lite större.
Men så blir de ju när den stora garderoben försvann..

Så nu har jag flyttat ut en byrå dit å lagt ner alla mina handdukar för dom kan ju inte ligga på golvet å samla massa damm samt inte så trevligt att dom ligger framme heller när man får gäster...

Fick äntligen ner min julgardin i från vardagsrummet oxå så nu e de ingen jul kvar i mitt hem.
Eller jo den i köket med. Men den åker ner den med nu.
Men har tyvärr inte hittat nån gardin till å ha i köket bara.

Jag tog å vek ihop min fina tvätthög oxå samt att jag har hunnit tvätta 3 maskiner på 2 dagar å tvättkorgen e redan full efter 1 dag. Hur har de gått till???

I fredags va jag Rasmus syrran mamma å hennes vännina å handlade på city gross.
Fick låna ut pengar till mamma för hon va tvungen att handla mat hon med.
De va min dyraste mathandling jag någonsin ha gjort på snart mina 27 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0