25/1- 2011

Idag så va jag hos mamma M å hennes lilla son å hälsade på.
Sen så kommer en annan mamma dit som M kände från vattengympan å hon hade med sig sin lilla son.
Vi satt där med ett varsit barn i famnen å pratade på...

Synd bara att tiden går så fort bara. För man önskar att man hade lite mer tid...
Sen så va de dags att åka hem å hämta Oliver ifrån dagis å sen så va de bara att gå till mötet som vi skulle på..

De gick bättre än vad jag hade förväntat mig..

På väg hem i från mötet så ringer jag mamma.
Så mamma å halvsyrran Jenny kommer å hälsar på å tar en fika...
Jenny höl i lilla rasmus å hon e rädd för små bebisar...
Men de gick bra så länge han inte skrek å bajsade.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0