29/1- 2011

Idag så va familjen Huddinge å hälsade på.
Dom kunde inte komma förra helgen när jag hade mitt firande..
Så då kom dom idag å firade mig samt att båda barnen fick presenter oxå..

Jag fick ljus å ett ljusfat.
Rasmus fick en pyjamas med grodor på å sen ullstrumpor.
Oliver fick Color by number med Cars motiv.

Så idag blev de tårta å kakor i dag igen. Samt att de blir i morgon med.
För vi ska på kalas i morgon hos min brors flickvän.
För hon fyller år idag.

GRATTIS ELINA!!

Nu har jag satt igång en maskin med tvätt å de har inte minskat något i tvättkorgen ännu.
Men de ska bli ändringar på de...


Har slängt en en hel del idag som 2 kassar med papper. Sen så dammsög jag av lite här hemma.
Man drar ju med sig en jäkla massa grus in när man har varit ute..


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack :D

2011-01-30 @ 17:08:30
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0