Åter till verkligheten!!

I dag så va de dags för Oliver att gå till dagis å komma in i sina rutiner..
De va som vanligt trögt att få upp han ur sängen.
När man väl fick upp han så gick de oki.
Trodde dock att jag skulle hinna äta frukost tillsammans med Oliver innan Rasmus vaknade.
Men shi fick jag för de. Men de gick bra ändå.

Upptäkte oxå att alla mina kanaler hade försvunnit oxå så jag ringde ju så klart till Comhem å gjorde felanmälan på de. Gud va trevlig hon va som jag pratade med. Men vi fick då inge bukt på tv ändå men sen så skulle jag vänta i 1 timme så skulle hon ringa upp mig igen. Så gjorde hon 2 ggr. Sen så upptäkte hon att mitt tvkort inte gäller längre så dom hade skickat ut ett nytt till mig den 1 januari å den har fortfarande inte kommit fram så hon skickade ett nytt idag för den i morgon eller på onsdag. Jippi utan tv i 1-2 dagar är väldigt drygt. Så då blir de bara en massa film tittande för min del då.

Sen när kl blev 15 så va de dags att hämta Oliver på dagis å sen så fick han leka en stund ut innan vi gick in.
Men va kallt de blir när man inte har så mycke kläder på sig. Hade bara ett par leggings på mig denna gång brukar annars ha strumpbyxor eller ett extra par leggings på mig.

Fick ett trevligt samtal idag ifrån målaren. Han kommer å ska fixa i min hall i morgon bitti kl 8.30 hoppas att han kommer med en bra nyhet till mig med...

Har hunnit rensa ur lite kläder i från Rasmus byrå ska snart skruva ner den å skicka den till mamma...
Har fixat bättre plats för hans kläder.

När byrån är borta så får jag mer plats i sovrummet samt att jag inte behöver flytta på spjälsängen varje gång jag ska in i garderoben..

Nej undra vad man ska hitta på å göra nu...

Blir nog sängen med en bra film kanske eller så kanske jag ska ta å plocka ner julgranen.??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0