Hemma!!

Hej alla!!
Nu så har vi äntligen fått komma hem..
Vi kom hem i dag för några timmar sen. När vi väl kom hem så gav jag Rasmus mat å sen så slängde jag in tvätt i maskinen å starade den. Sen så tog jag å Rasmus oss ett varmt behövligt bad å de va så skönt så han Rasmus somnade i min famn i badet.
För att han somnade så tog jag upp han å la han på skötbädden med en handduk å lindade in han.
Sköttbädden ligger på golvet så fort jag ska in i duschen eller badet för han följer ofta med in.

Sen vi kom hem så har vi bara suttit i soffan å myst å Oliver sitter å spelar.
De e han glad över att han äntligen får spela. Har inte fått göra de när han har varit hos sin mormor.


När Rasmus somnade så fixade jag nått till oss att äta å så nu har vi ätit å Oliver spelar igen jag skriver här i bloggen och ser på tv oxå.. Polisskolan 2 första uppdraget.
Finns inge annat att se på tv vid den här tiden så de fick bli de...

Nej ta å hänga upp tvätten å starta nästa maskin eller om man ska vänta tills i morgon.
Får se vad jag orkar. Just nu vill jag bara ta de lugnt å bara vara.


Kommentarer
Postat av: Elina

Den kollade vi med på :D

2011-01-11 @ 17:17:35
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0