??? Hmm ??

Hmm ja du vart ska man börja..

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat å haft tid då Rasmus e vaken större delen när vi e hemma å så fort man går ut så sover han i flera timmar.

Men nu ligger han brevid mig på soffan å sover så jag passar på att skriva lite här..
Fast jag igentligen skulle behövt måla i hallen...

För när målarn var här å fixade hålet i väggen så målade dom bara den delen av hallen å de ser skit fult ut när resten av hallen e gulbrunt å den lilla biten som dom fixade å målade e vitt....
Jag hoppas att jag kan börja med att måla i hallen innan söndagen men de lär de nog inte bli...

Julen e när packad å städad. Men har ännu gardinen i vardagsrummet som e kvar uppe. Ska se om jag kan få någon som kan hjälpa mig med att ta ner å hänga upp den nya gardinen innan söndag i alla fall...

Vi har varit på barnkalas å de va trevligt..

Jag känner mig så lost å ensam så jag vet inte verken ut eller in längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0