Oj!!

Igår så hängde jag upp tvätten satte mig i soffan å såg på tv.
Sen så vaknade Rasmus å då la jag mig brevid han å gav han mat sen så somnade vi.
Så vi har sovit på soffan inatt å har sovit jätte gott...
Rasmus sov extremt länge än va han brukar göra...
Men vi var vakna en stund mellan 5.15-6.00 förmodar att de va magen.
Fick upp en hel del rapar å sen så va blöjan blöt så de va bara å byta den..

Nej nu har vi ätit frukost å ska göra oss i ordning för vi ska på kalas idag.
Sen så blir de ett litet kalas för mig ikväll med...

Nej dags å göra sig klar för vi ska snart åka...

Uppdaterar mer ikväll...


Kommentarer
Postat av: Shazia

Gick det bra med vaccinet i fredags?

Ha d så kul idag!

2011-01-30 @ 13:24:32
Postat av: Pia

De va bara ett läkar besök... Dumma bvc tant som sa fel till mig.

2011-01-30 @ 17:20:04
URL: http://snyggatjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0