Grönan

Hej!

Förlåt att jag inte skrev nått igår.

Igår så va de en trevlig dag.
Jag var å besökade en "skola" för jag ska utbilda mig till lite annat än vad jag är utbildad till..
Idag så är jag utbildad servitris men de passar inte så bra att jobba kvällar å helger när man är ensamstående mamma.

Så jag ska utbilda mig till något som jag kan jobba med på dagtid!!!
Va de är för något får ni veta när jag börjar eller är klar med utbildningen!!!

Sen så va de hem å fixa lite å sen vart de Grönan (Gröna Lund) för ALICE COOPER spelade där igår.
De va riktigt nice!!

Så jag Rasmus å Rasmus pappa va å såg på Alice Cooper.

Rasmus skärmade en hel del personer.
Både killar å tjejer.
En tjej tog Rasmus tag i hennes långa blonda hår!
Man ber då om ursäkt så får man som svar tillbaka "De va de bästa som hade hänt på hela dag" bara för att Rasmus drar henne ihåret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0