Long Time!!!

Hej alla som läser min blogg.

Jag vet att jag inte har uppdaterat på jätte jätte länge.
Men de har varit ganska mycke sista tiden då jag har operarat mig sen så har Rasmus varit sjuk.
Oliver har inte haft någon dagis/förskola sen 5 veckor tillbaka.
Men nu börjar vi få ordning på allt efter allt.

Jag mår bra efter operationen å barnen mår bra dom med men är lite snoriga.
Rasmus har nu fått sin 3:e tand å har börjat krypa.
Han tog sina första kryp steg för 1 vecka sen.

Sen så jag har gjort Fläderssaft å de vart 12 liter.

Marielle va å firade midsommar med mig å barnen.
De va väldigt trevligt att få träffa henne..
Hon kom med en ganska så stor burk hemma gjord jordgubbssylt.
Den va riktigt god.

Oj jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Flädersaften!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0