Onsdag den 6/7-11

Dagen börjar med att jag har sovit jätte dåligt under natten så jag va skit trött.
Rasmus sov oroligt hela natten.
Sen på de så skulle man till tandläkarn både jag å Oliver.
Olivers tänder va fina men han gnisslar väldigt mycke när han sover å jag skulle bara fixa till en tand som hade gått sönder.

Sen så skulle vi fixa ett cykel lås till Oliver men de fanns inget å sen ett stödben så han kan ställa sin cykel..
Men allt va slut så vi får fixa de en annan dag.

Sen va de hem å tog de lungt ringde några samtal.
Så nu e de på gång.

Sen så fixade jag mat å vi åt.
Sen gick vi ut Oliver tog sin cykel å trampade iväg utan hjälp å vi hämtade ut ett paket oxå.

Sen hem å tog jag itu med tvätthögen men de vart inte hela ska se om jag kan ta resten sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0