UTBILDNING!! ( Fransförlängning)

När vi väl kom på tunnelbanan så somnade Rasmus å sov nästan hela vägen.
När vi skulle gå av i Sundbyberg för å ta bussen till Solna centrum så vaknade Rasmus.
Vi fick vänta på bussen i 3 min sen så kom den.

När vi väl va framme i Solna så va jag 45 min tidig till utbildningen.
Så vi går in i den tysta centrumet å fönster tittar. Då de inte va något som va öppet då.

När klockan närmade sig 10 så gick vi till salongen där jag skulle ha min utbildning.
Sen så gav jag Rasmus lite att äta med Oliver gick på toaletten.

Sen så kan min utbildningslärare så då va de dags för mig att börja.

De e ett riktigt pill göra så man ska ha tålamod.
De va riktigt kul å roligt, de ser svårt ut men de e ganska enkelt.

Så nu letar jag efter personer som skulle tänka sig att vilja vara min (prov) modeller.

Om ni e intresserade så e de bara att kommentera så hör jag av mig. Helst dagtider...

Sen ska jag tillbaka å göra slutprovet å klarar jag de så e jag utbildad!!!



De e de här som jag utbildar mig med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0