Dag 1 - Om mig

OM MIG!

Jag heter Pia.
Jag är 27 år gammal och bor i Spånga/Hjulsta tillsammans med mina 2 underbara barn, Oliver snart 5 år och Rasmus på 3½ månad.

Jag kommer då ursprungligen ifrån Gotland där jag är född och uppväxt.
Jag fick Oliver när jag bodde på Gotland å flyttade hit mars 2007 sen dess så har jag bott här i stockholm.

Just nu går jag hemma och är mammaledig annars så är jag arbetsökande.
Men har jobbat inom vården i 9 år trivs med det och skulle vilja fortsätta med de sen när jag inte e mammaledig.

Som person så vet jag vad jag vill och tycker.
Är de nått som är fel så säger jag de rätt ut.
Jag är väldigt lätt lärd och de e bra.

Mina intressen är min familj, mina barn samt mina vänner som jag inte träffar allt för ofta e väldigt sällan då vi bor långt ifrån varandra. Men dom som finns här umgås jag med när de finns tid för oss.
Jag har min mamma samt mina 3 små syskon här i Stockholm som vi träffar så ofta vi kan.
Men även om vi bor nära varandra så träffas vi ca 1 dag i veckan.

Jag har kroppsutsmyckning på kroppen oxå som jag trivs med.
Som mina tattueringar och mina få piercingar.

De va allt för i dag.
Blir mer i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0