Fy

Fy på mig..
Nu har jag tappat mig själv med å inte skriva i bloggen.

I fredags så va jag å Rasmus hemma medan Oliver va på dagis.
Sen när jag hämtade Oliver på dagis så hämtade jag ut mitt paket å sen så gick jag å lämnade Oliver.
Sen åkte jag hem till mamma å umgicks med dom min lillebror å hans flickvän kom förbi med deras lilla nykomling. Lilla Marc en söt å busig liten valp.
Mamma bjöd på en väldigt god köttförspaj.
Sen så åkte jag å Rasmus hem å la oss.

I dag lördag så har vi tagit de lugnt.
Vi åkte en sväng till Vällingby med Amal Selma å Elias.
När vi väl kommer dit så bokar jag en klipptid.
Sen så bokade jag en tid för mina naglar oxå.

Gick in på h&m för Amal skulle byta strl på en jacka som hon hade köpt till lilla Selma.
Sen så hittade jag den skjortan som jag har letat efter.
Så nu har jag köpt den.
Medan vi är på h&m så ringer min mobil.
Då e de Oliver som säger att jag ska komma å hämta han vid 15.30
Vi betalar vårat å sen så går vi till Gina Tricot.
Jag hittar inget eller jag tittade inte så mycke de va mest Amal som skulle bara ha ett par leggings.

Sen när vi va klara där så gick vi in i en sko affär som hade 50% rabatt på märkes skor så Amal hittar ett par till sig själv å till hennes man.
Sen så gick vi å handlade nått å äta å tog med oss de på bussen för vi skulle plocka upp oliver vid halv 4.

När jag väl mötte upp Oliver så gick vi in å handlade lite på Lidél.
Sen gick vi hem å tog de lungt å jag gav Rasmus mat.
Då ringer mamma å talar om att hon kommer å hämtar oss så vi åkte iväg å storhandlade.
Så nu är kyl frys å skafferiet på fyllt med mat.

Rasmus fick blöjor å Oliver fick lördags godis.
När vi väl kommer hem så plockar oliver in  allt utan att jag ens frågade han om hjälp.
Mammas duktiga kille.

Sen så satte vi oss å åt lite lätt.
De blev smörgås, yoggi, o´boy å avokado.
De va våran sena kvällsmat.

Nu ligger Oliver å sover. Rasmus ligger här brevid å bökar en massa han har lite svårt att komma till ro nu när han är så himla över trött....

Så nu ska jag släcka sänglampan stänga av datan å se på tv å sen lär nog vi somna både jag å Rasmus hoppas jag för jag e då väldigt trött å de e Rasmus oxå..

Så god natt alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0