Lista

Lista

Just ja. Hittade en lista på nätet som ska hjälpa mig att blogga varje dag i en månad. Ska verkligen anstränga mig nu för att inte fuska. Jag får ett ämne varje dag, nu kan jag inte skylla på att jag inte har något att skriva om.
Imorgon är det dag 1

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min barndom
Dag 03 – Min familj
Dag 04 – Min favoriträtt
Dag 05 – Kärlek
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min skolgång
Dag 08 – Om jag vann 10 miljoner
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Den här månaden
Dag 13 – Mina barn
Dag 14 – Den här veckan
Dag 15 – Mitt drömyrke
Dag 16 – Detta imponerar på mig
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Favoritmusik
Dag 21 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 22 – Tre namn jag lyssnar till
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Det här upprör mig
Dag 25 – Detta tycker jag om att göra
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Vem vill jag träffa som inte längre finns i livet
Dag 31-  Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0